Tuumasin laitella tännekin, katsotaan kuka lottoaa parhaiten, kerron myöhemmin kuka oli ensimmäisenä oikeassa, ja nyt mitä itse veikkaan.
Tarinan taustoiksi riittänee tämä stoori: -89 B230F+AW LH2.4 ruiskulla, toimimaton nopeus/matka/trippimittari ja kaikkien yllätykseksi toimimaton bensamittari. Tankissa oli ehkä 10l, plusmiinus jonkunverran, kun lähdin käymään toisella reunalla kylää. Parikytä km ajettuani valoista kiihdyttäessä alkoi puolella kaasulla puutumaan, vähän kaasua nostamalla veti taas. Tästä muutaman sata metriä, ja veto alkoi taas huononemaan, ja kaasua nostamalla kone veti taas. Tästä otinkin jo oikean kaistan ja seuraavasta sivuun, koko ajan kone kärsi vähemmän ja vähemmän kaasua, silti sain auton nilkutettua jonkun rivitalon pihaan, ja sammutin ja menin kaivamaan kontista jerryä. Kaatelin kannusta soppaa tankkiin, mutta hoppa jäi sinne: lupaa ja yrittää, muttei jaksa käydä, joskus pieniä hetkiä 500rpm ja sitten sammuu. Työnsin läjän penkkaan ja lähdin kävelemään, onneksi oli vain 18 raatia pakkasta

.
945 on roikassa ja kotiinhakuoperaatio alkaa kun motivaatio iskee, sitä odotellessa tämä topic, eli saa esittää arvauksia mikä tuohon ryjään iski. Omasta puolestani sanoisin bensansuodatin tukossa, eli koska tankissa tuskin on juuri muuta kuin haju, niin sepä ryyppäsi tankinpohjalta jotakin epämääräistä ja veti suotimen tukkoon.