Ei laikkamadalluksessa ole mitään vikaa. Paitsi että jousivakiota ei tiedä "kukaan". Ostamalla madallusjouset saa autojousi-insinöörin laskeman ja ehkä jopa tuotekehitysosastollaan kokeileman sarjan. Keltaiset Bilsteinit on vakioiskarit, ja ovat vaimennuskertoimeltaan aivan liian löysät jäykempiin jousiin.
OK, mä mitää tiiä noista jousivakioista, mut eikös tuollasesta katkaistustakin pysty tuon jousivakion vai mikä se ny oli laskemaan?
Entäs jos teettäisi jouset vaikka Vallilan takomossa omilla mitoilla...ne kyllä varmaan antaisi hyviä neuvoja ymsyms....ja olis sitten kyllä parempi.
Ainoa ongelma jonka näissä merikonteissa ja muissakin takaveto vokkeloissa kohtaa niin on se et näihin ei oikeita kunnon madallussarjoja saa jos haluaa kunnolla madaltaa....pois lukien jotkut samsteffansonin tolpat ja kaplhenket jotka maksaa monia tonneja.
Ja sitten kun madaltaa isosti niin Rollcenterit ja muutkin alustageometriat tulee tutuiksi jos haluaa hyvän ajettavan toisinsanoen tukivarret oikeisiin kulmiin, iskarin toimintaalueet yms. (ja tämä on loputon suo)

850 rupee jo olee semmonen minkä saa tonttiin kunnolla kun ostaa valmiita tuotteita näihin takavetolinttoihin kaikki on tehtävä ite tai teetätettävä.
Sitten asiaan, onko sekokupu tuo uusi B8 samanmittanen pisimmillään kun vakio pamppu vai onko tuo vakio tuossa kuvassa vaan painuneena?
