Kai sitä vois hätäseen vaikka ei siinä nyt paljoa esiteltävää olekkaan. Joskus sitten alotusviestiin paremmilla kuvilla ja spekseillä.

Auto itessään nyt ei niin ihmeellinen ole. Perus suomiärrä joka on aikoinaan rullannut liikenteeseen 9.2.1995 ilmeisesti työsuhdeautona ZGF-249 tunnuksella. Auton silloinen omistaja Liisa Luukko on tuohon sitten tilannut kilven ja auto on 21.3.1995 eteenpäin kantanut tuota LL-850 kilpeä. Varusteita ei nyt mitään ihmeempiä ole. Perus ärräpaketti ja siihen lisäksi 6CD:n vaihtaja. Radiona oli SC-801 joka nykyään toimittaa koristeen virkaa allekirjottaneen kirjahyllyssä.
Autossa on joskus ollut Titanit, mutta minulle asti ne ei tosin tulleet.
Kilvet.com
Sähköantenni tosin on yhä samassa kohtaa jumissa ja ärräpuskuri tohjona.

Ihan pelkkää alamäkeä ei kuitenkaan ole ollut, sillä autoa on myös huollettu säännöllisesti ja sinne on myös eksynyt Konin keltaset ja Simonsin putkisto. Hommasin sitemmin itse käyttäjältä 460GLE Titanit tähän, mutta ovat jo perjaatteessa kaverin. Niille tuli väännettyä Kymenlaaksolaiseen tapaan suokumit päälle, eli edessä 215/45R17 ja takana 225/45R17. Katulegenda kertoo, että autossa olis joskus ollut +300hp, mutta näistä ei mitään todisteita sitemmin ole.
Nykykuosissa näyttää suurinpiirtein tältä:




Huonoja fotoja likaisesta autosta.

Alustavasti on hierottu vaihtoa fiksumpaan käyttikseen, mutta vaihdokista ei ole sen koomin kuulunut, niin voi olla että jääpi itelle. Jos jää, niin korjataan ruoste- ja maalivauriot kuntoon ja tekniikalle kunnostus. Aika näyttää.