Jäähdytinnestettä (majoneesin muodossa) öljyn seassa reippaasti (lyhyttä lenkkiä, ei vuoda öljyn sekaan...). Kylmällä ilmalla myös öljytikun putkessa ylös asti. Huohottaa öljytikun putken kautta (
näin). Painetta jäähdytysjärjestelmässä melkoisesti, ja hävittää jäähdytysnestettä paljon (vesipumppu oli sökö).
Vaihdettu paisuntasäiliön korkkia kolmeen eri vermeeseen, syyläri vaihdettu, huohotussäiliö+letkut+PTC putsattu, lämppärin kenno + o-renkaat, vesipumppu tiivisteineen, kansipahvisetti on olemassa (onko oltava metallinen kun Englannista lähettivät
tällaisen ja väittivät että käy nimenomaan tähän vehkeeseen, velipoika sanoi että ei käy).
Veli on nyt omassa lämpimässä tallissaan joutessaan laitellut kun ei itsellä ole mahdollisuutta kuin pihalla. On kunnostanut aiemmin "hieman" piristetyn 850:n ja oli siitä joutunut tulppaamaan turbon jäähdytyksen (tms).
Onko mahdollista ylipäätään että turbo voisi olla syypää veden pääsemisessä öljypohjaan? Kannattaako tuota turbon jäähdytystä tulpata (mää en turboista tiedä juuri mitään joten älkää lyökö lyötyä jos höpötän omiani).
Itsellä loppuu nyt ideat kesken, mutta sen verran ymmärrän moottorien päälle ettei siellä kait nyt enää muuta mahdollista ole kuin kansi tai turbo (kö?).
Ajettu 300 tkm, pääasiassa lyhyttä ajoa, mutta ei ne vedet sieltä ole hävinneet isommankaan reissun tiimoilta.