0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vaihdettu liikkeessä vai itse? Onko adaptaatio tehty? Onko TCM liitin kunnolla kiinni?
Korjatkaa fiksummat jos olen väärässä, mutta olen käsittänyt ettei noissa AW:n laatikoissa hirveästi öljyt kierrä P tai R vaihde päällä? (Tämän takia joillakin on tapana heittää laatikko N:lle pariksi sekunniksi ennen kuin iskevät "päivän ekan" pakin päälle... )Ja sillä uhallakin että toistan itseäni niin tämä osa tosiaan kannattaa tarkistaa jos vaihdot eivät ole nättejä ja laatikko tuntuu liikkuvan.
Mieluiten ottaisin koko köntin uuden niin ei tarvi etsiä prässiä tai alkaa muutenkaan kikkailemaan. Joskus vaihdoin yhteen pirssiin powrflexin puslan kun kone eli liikaa kovassa ajossa. No ajossa pelas hienostu mutta tyhkäynnillä tuli tärinä kabiiniin asti. Että välillä ne on kyllä liian jäykkiä tommosiin perus vessoihin.
Tarvii itsekkin tarkastaa se myös. Millainen se homma on? Saa vieläkin laittaa vinkkiä mistä sais noita heloja/tukikumia edukkaasti!
Juu sitä meinasin että paljon siinä joutuu purkaa. Tarvii katsella sitä ylempää puslaa powerflexiltä. Tonne alas vaihtasin mieluusti sen koko helan puslineen.
Itse vaihdettu.. Tarviiko toi adaptaatio teettää taas volvolla vai onnistuuko muuten? tcm:stä valitti jo ennen yksikön vaihtoa
Volvolla tarvii teettää. Aikaisemmin joku kirjoitti, että oli itse vaihtanut kys. osan vaihto ongelmien takia ja vaihtojen laatu korjaantui lopullisesti kun suoritti adaptaation.Mistä hommasit hydrauliikkayksikön?
Luulis et sillä yksiköllä joku vaikutus olis ennen adaptaatiota, toi kun ei muuttunu miksikään.. Vikakoodit muuttu, ei muuta
Hydrauliikka yksikkö ei anna vikakoodia jos kyseessä likaisuus tai solenoidien kuluma.Vikakoodit eivät muuttuneet, alkaisin etsimään vikaa muualta.aikaisempi keskustelu <- nykiminen pysyy ennallaan jos ei tehty adaptaatiota.