Seuraavakin lienee sitten joskus iPuhelin, vaikkei vissiin hintansa arvoinen olekaan.
Kyllä se hintansa arvoinen on, jos arvostaa sitä brändiä mikä sen puoleksi pureskellun omenan kanssa tulee.

Mulla on ollut työpuhelimet ja perheeseen ostetut puhelimet suunnilleen aina haarukassa 150€-300€. Tohon rahaan ei uutta iPhonea saa. Ja 2-3 vuotta nuo tuntuvat kestävän käyttöä. Yksi samsung vaimolla oli sellainen että alle kahden vuoden alkoi hidastelut ja tökkimiset, ei auttanut edes tehdasasetuksiin palautukset ja roottaukset. Muuten ei erityisiä ongelmia ole ollut.
Jos nyt meidän poikien käyttöä mietin, siinä ei saisi iPhonessa mitään vastinetta rahalle. Samalla tavalla se hajoaa kuin muutkin koska ennemmin tai myöhemmin se kolhitaan/pudotetaan jonnekin. Miksi ihmeessä pistäisin vähintään sen reilun neljäsataa (sen se SE kai maksaa...?) puhelimeen joka ei kuitenkaan kestä yhtään sen kauempaa kuin 200€ puhelin.
Ja jos omaa käyttöä mietin, mulla luuri on sellaisen kolme vuotta käytössä. Voi olla, että IPhone olisi kolmen vuoden jälkeen vielä paremmassa kuosissa ja paremmin toimiva kuin esim. tämä nykyinen android? Mutta ei se nyt sentään tuplaten paremmin kestä aikaa.
On ne iPhonet hyviä ja laadukkaita puhelimia, en edes yritä sitä kiistää. Mutta ylihinnoiteltuja brändituotteita jotka eivät *minulle* ole todellakaan hintansa arvoisia.