Tietääkö kukaan, tekeekö kukaan edes aasian markkinoille fyysisellä qwerty -näppäimistöllä olevaa puhelinta?
Menee hermot tämän Sonyn kanssa. Ihan laadukas ja hyvä itse puhelin, mutta Androidin toiminta tietyissä tilanteissa, sekavuus asetuksissa ja valikoissa yms. vie hermot aivan totaalisesti.
Esimerkiksi tekstiviestistä ei voi kopioida yksittäistä numerokoodia/sanaa, vaan koko viesti pitää kopioida kerralla.

Värimaailma on arsesta ja kaikki valikot häikäisevät esim. pimeässä silmiä (väriteema tumma ja taustakuvana musta ruutu). Tästä pääsee, kun laittaa käänteiset värit päälle, mutta tällöin esim. kuvien katsominen on aika jännää...
Minulla on ikävä Nokian qwertyllisiä bisnes-luokan puhelimia.

Nokia 9500 Communicator ja sen seuraaja E90 olivat aikanaan aivan ylivoimaisia puhelimia asioiden hoitamisessa yms. Selain oli toimiva, hiiri oli toimiva, selaaminen oli helppoa ja käyttöliittymä erittäin toimiva. Näissä nykyvehkeissä on aina roppakaupalla aivan perkeleesti kaikkea ylimääräistä puuroa täyteaineena, sovelluksia ja mahdollisuuksia jotka ovat allekirjoittaneelle äärimmäisen turhia. Vähääkään likaisilla/rasvaisilla käsillä jos vaikka tekstiviestin kirjoitat, niin näytöstä ei saa enään mitään selvää...
9500 Commarilla tuli kirjoitettua opinnäytetyö, koska ei ollut tuolloin tietokonetta. Ei ikipäivänä näillä "hiplaa mun nappulaa" -puhelimilla.
Isällä on LG simpukkamallin älykännykkä. Hankkisin sellaisen, jos siinä olisi parempi kamera...