Miks koiraverkko on tarpeeton? Eikös se ole siististi piilossa jos ei halua käyttää, ja kun on tarvetta niin mielestäni erittäin tärkeä turvallisuusvaruste ettei tule tavarat niskaan kolarissa. Itellä on koira/tavaraverkko aina käytössä koko ajan kaikissa autoissa joista vaan löytyy. Omaan kasipuokki-farkkuun hommasin aikoinaan ehdan metallikalterin ihan vain turvallisuuden takia - mielestäni tuollainen pitäisi olla pakollinen kaikissa farmarimalleissa.
Itsekään en koskaan ole ymmärtänyt etusumuvaloja tai kattoluukkua. Sähkösäädötkin yleisesti ottaen turhia. Vetokoukku ehdottoman hyödyllinen varuste, tosin irroitettavuus pelkkää miinusta - mekanismi jumittaa jos ei rasvaile säännöllisesti, eli täysin turhaa työtä ulkonäön takia.
Sori vuodatus, nää nyt oli vain minun mielipiteitä...
Mielipiteitä pitää olla ja jokaisen mielipide sopii omiin tarkoituksiin.

Mulla ei ole tarvetta sille verkolle, sillä jouduin ostamaan farmarin vaan siksi, kun ei ollut S70 AWD:tä tarjolla.

Paras sisävaruste tuossa autossa on se takaluukun rullaverho, saa lasinpesunestekannut ja sateenvarjot piiloon.
Vetokoukkua en tarvitse laisinkaan, en omista kärryä, enkä joudu repimään mitään kuormia. Kyllästyin aikoinaan siihen, että mua pyydettiin aina hinausavuksi, kun mulla oli "iso ja vahva auto"(740/945). Nyt on irtokoukku takaluukussa piilossa ja kiinnitykset suojattuna tervaspraylla.

Impalaan tarvis laittaa joku irrotettava koukku, niin sais kesäretkelle ottaa enemmän kamaa mukaan.