Ainakin siinä on kakspiirinen pääsylkkä paikallaan, että taidettiin tarkoittaa kakspiiristen etujarrujen pois jäämistä, eikös Amazonissa ole vakiona samantapaset, kun 100/200 sarjassa?
Tuota paineenrajoitinta melkein harkitsisin toisenkin kerran, sehän ainakin minun oppieni mukaan rajoittaa molempien piirien painetta ja ainakin ite sain rajoittimella aikaseks vaan pehmoset jarrut, jos oli säädetty mihinkään muuhun asentoon, kui täydelle paineelle. Mutta tää nyt on tällasta arvelua, kukin tavallaan.
Kun olen aloittelija näissä niin tsekkasin Googlesta, mitä yksi ja kaksipiirinen tarkoittaa
"Yksipiirijarrun toimii niin, että kaikkiin jarruihin kohdistuu sama paine. Vuodon sattuessa piirin mihin tahansa osaan, lakkaavat kaikkien pyörien jarrut jarruttamasta. Siksi yksipiirijarru ei ole enää sallittu autoissa.
Kaksipiirijarrut ovat joko akseli- tai ristijakoisia. Ristijakoisessa piirit ovat vasen takajarru ja oikea etujarru sekä oikea takajarru ja vasen etujarru. Akselijakoisissa järjestelmissä piirit vaikuttavat akseleittain. Takavetoiset autot käyttävät tätä piirijakoa. " Eli kyllä tähän on kaksipiirijarrut tulossa, muttei tuplaletkuilla niinkuin Amazonissa alkuperäisesti oli. Pitäisi olla ok katsastuksessa. Kyselin asiasta katsastuskonttorista kun tehostimelle ei meinannut paikkaa löytyä ja ajattelin tehdä polkimet rallityyliin kahdella sylinterillä ja pedalboxilla. Se idea jäi kun löytyi sopivan pieni tehostin.
Paineenrajoitin ei mielestäni rajoita eteen tulevaa painetta, pääsylinterissähän on erilliset piirit eteen ja taakse. Rajoitin on pääsylinteristä takajarruille menevässä letkussa, sillä on tarkoitus varmistaa ettei takajarrut mene lukkoon ennen etujarruja.
Jarrusatuloiksi tulee tälläistä hard core kamaa.
