Nipputtelin samalla alustan palikoita paikoilleen
Kardaani maalattuna

käsijarrusysteemiä ei paljoa tarvinnut muokata, jatkoin vivun kierreosaa kun alkuperäinen ei yltänyt vaijereille saakka

Jouselle tein "patentin", muuten se olisi jäänyt liian löysälle. Onkohan edes suunnilleen oikein kasattu kun en muistanut ottaa tästä ollenkaan kuvia purkuvaiheessa:-\

Jarruletkulle tein koriin kiinnikkeen, letkuksi tuli joku Saabin letku.
Laitoin myös taakse vakaajan paikoilleen ja tosi paljon se jäykistääkin taka-akselia. Kokeilin tunkata perää toiselta puolelta ja jo muutaman sentin noston jälkeen koko auto alkoi nousta

vakaajan kiinnitys koriin

Sisäpuolelle tein vahvikkeet

Kuva peräpäästä. Käsijarruvaijereille olisi hyvä rakennella kiinnike perän päälle, nyt ovat turhan löysällä ja mutkalla

Alustapuolihan uhkaa vähitellen valmistua

Vanteet puuttuu sekä pakoputki ja polttoainelinjat pitäisi kyhätä. Sittenhän tämän voisi laskea renkailleen.
Edellyttäen tietysti että olen kasannut kaikki oikein eikä muitakaan mokia ole tullut tehtyä

Putsailin myös bensasäiliön vanhasta maalista, seuraavaksi pitäisi miettiä polttoainepumppua ja -linjoja ym ym.
Olisiko tähän hyviä ideoita ja neuvoja? Millainen pumppu, liittimet, letkut sun muut vermeet tarvitaan. Tavoitteena olisi laitella mahdollisimman yksinkertainen ja piilossa oleva systeemi.

