Muutamana iltana oli aikaa puuhastella tallissa ja väsäilin mittaristoa.
Ajatuksena on hyödyntää alkuperäistä mittaristoa mahdollisimman paljon että koelauta jäisi näöltään kohtuullisen vakion näköiseksi. Varoitusvalot ja polttoaine - ja moottorin lämpömittarit pitäisi toimia sellaisenaan alkuperäisillä antureilla. Nopeusmittariin on tarkoitus tehdä "setämiehen patentti" enkä kierroslukumittaria ajatellut tarvita ollenkaan. Megaan tulee vaihtovalon ohjaus jolla pitäisi pärjätä.
patentin raaka-aineet, orkkis mittaristo, Active GPS nopeusnäyttö ja muutama 12v ledi.

Gps boxia varten piti kairata reikä mittariston takaseinään

Tyhjensin sisältä ylimääräiset osat ja liimailin nopeusnäytön paikalle tumman pleksin.

Pleksin taakse tuli samasta tavarasta kaksi levyä, keskimmäiseen tuli reiät ledeille, kolmannen laitoin kiinni ruuveilla että ledin voi vaihtaa jos on tarvetta. Gps boksi pysyy nätisti paikoillaan ja mittariston taakse tulee panta varmistamaan sen paikoillaan pysymistä. Ei mitään hifistelyä

, mutta toivottavasti toimiva ratkaisu



Vielä mustaa maalia kehykseen ja valmista tuli. Ulkoasu säilyi hyvin vakion näköisenä.

Nopeusnäyttö on aika kirkas ja näkyy hyvin tumman pleksin läpi päivänvalossakin. Boksissa on ulkopuolinen anturi, jonka voi viritellä sopivaa paikkaan signaalin varmistamiseksi

Samoin vaihtovalotkin himmenevät pleksin takaa sopivalle tasolle.

Shift

