Pari ajatusta tuosta setupista
valupakosarjan korvaaminen pulssisarjalla pudottaisi pakopaineita(Jotka kiinnostaisi tietää, uskon että riittävän suuret tuolla pakopesällä ja ahtopaineella) ja todennäköisesti parantaisi heräämistä ja vääntöä.
Vaparin nokka akseli turbossa
Itse lähtisin parantamaan moottorin virtausta enkä ns väkisin ahtamaan.
Kansi virtaa varmaan aika hyvin, jonka ansiosta herää hyvin. onko pakokanaviin koskettu?
Uskoisin että aftermarket nokalla (Esim enem v16t) saataisiin 400hv pienemmällä paineella.
Seuraisin pakopaineta.
Onnea kuitenkin tuloksesta! 
Kiitos mukavasta palautteesta!

Niinkuin Mikan puhui saatanallisesta säätämisestä, tästä suurin kiitos kuuluu hänelle projektiin mukaan lähtemisestä :hello: Tätä säätöä opiskellaan kokoajan lisää.
Nokka-akseliaki olen miettinyt jos sen vaihtaa, riippuen sen tuomista ongelmista säädön suhteen, ku tuota overlappia löytyy ja niinku sanoit, vaparin nokka, ei paras mutta toimiva
Sitähän se ProTurbonki äijjä on ihmetelly onko Volvon vinokone niin sysipaska että siitä ei saa 400hv ku jollaki 40holsetilla ja saatanan isolla pakopesällä. Pakopainetta ei olla mitattu, mutta 1/8 npt nippa löytyy, sekin mitataan.
Kansi on 530 jota kevyesti pirrattu imu/pakopuolelta.
Mutta vakio pakosarja ja tuo ahdin siksi koska säästää vaivaa asennuksessa. Tosin Holsetiksi tuo ahdinhan on aika kallis. Esim. Iislamen turbohuollosta 1250e lähtöhinta. Ahdin on #10 Pesällä ja pakopesän nielu on jakamaton ja sis. hukkaportti.
Löytyy mulla laput tuosta koevedosta mutta kokeillaan saada lisää voimaa pellin alle LH:lla ja ihmisille esimerkkiä