Tässä alkanut arpomaan puristus-suhde/nokka-akseli komboa seuraavaan moottoriin.
-98E5 koska E85 huonosti saatavilla. lähin e85 asema työpaikalta 90km...
-B230F-lohko
-B230F-männät -2mm=jää dekin alle 1.8mm
-Paljerako vakio kansipahvilla(1,2mm puristettuna) 3mm. Hidastaa nätisti paloa bensalla.
-Kiina H-profiilit
-Vakio kampi
-Mitsun TD05
Hyllyssä on yksi jonkin verran vesikanavalta/tiivistepinnasta syöpynyt 531, jota joutuu höyläämään
Laskin että puristukset olis STD 531 palotilalla ~8.8:1, ja laskettuna ne tulee nousemaan varmaan jonnekkin 9:1 nurkille.
Minkälaisella nokka-akselilla kompensoin tuota dynaamista puristus-suhdetta? nokassa sais olla nostoa imupuolella 12mm.
Ehdotuksia? H tai K ja nokkapyörästä säätää myöhäselle?
