Minä oon tässä koittanu hikihatussa googletella että miks tuo A ei toimi. Itellä on A kiinni B230FT:ssä eikä edes joutokäynti humppaa. Ehkä alhaalta ei väännä samallalailla kun T, mutta pykältämällä tuosta "oireesta" on päästy 
Tuotas.... Google ei kerro ihan kaikkea valmiiksi, vaan itsekkin pitäisi opiskella jotain...

Perusasiat nelitahtimoottorista kun ovat selvästi hukassa, niin kannattaa mennä kirjastoon ja lainata sieltä kirja, nimeltään
nelitahtimoottorin virittäminen ja lukea se. Ennenkaikkea sisäistää lukemansa!
A:ssa on nostoa enemmän kuin T:ssä mutta overlappia tolkuttomasti enemmän kuin T:ssä.
Reilu overlap on vaparissa kiva juttu, mutta turbossa ahdoilla se on helvatan huono asia, ellei tarkoitus ole lämmittää turbon pakopesää ja pakosarjaa....
Mitatusti A on ahdetussa vinokonessa merkittävästi hitaampi kuin T.
Jos pitäisi ns. viritysnokkaa t:n sijaan hakea ahdettuun vinokoneeseen, niin VX3 tai M.
Ps. jos LH2.4 vinokoneen tyhjäkäynti ei ole tasaista, on säädöt persiillään. Nimimerkillä jokusen sellaisen säätäneenä...
Pps. Kannen kanavien kairaaminen ja venttiilien vaihtaminen antaa heposia helpommin/enemmän, kuin pelkkä nokan vaihto.