Juu, ei se pois putoa, se "pohjaa". 
Eikä edes "pohjaa" sillä, se ei toimisi ollenkaan nostetuilla ahdoilla... Mietitäämpäs hetkinen asiaa:
Kierroslukutietoa IMM ei saa, joten mistä se tietäisi kierrokset.
Jos se ns. "pohjaisi" niin, nostetuilla ahdoilla se tulisi huomattavasti matalammilla kierroksilla esiin, jolloin kyseessä olisi vikatilanne.
Jos taas viittaa Fuel Cut-ilmiöön, niin ne on softassa asetettuja rajaparametrejä ja niitä voidaan muokata.
Jossain rajusti ahdetussa vehkeessä IMM voi "pohjata" koska silloin siellä liikkuu moninkertainen määrä ilmaa alkuperäiseen nähden. Tätä tilannetta vältellään mm. näillä IMM-putken suurennoksilla, suuttimilla ja bensanpaineilla.
Jos se pois putoais, kuuluishan se kolinana tiellä... 
Just näin!
