:hello: te Kouvolan kurottajat ja muut pienenä päänsä lyöneet, oletteko ikinä muuten edes ajanut 7/9 volvolla jossa on esim. Konit tai Bilsteinit ja matalat jouset?
No, me olemme pieniä yhtä lukuun ottammatta ruumiissa, mutta hengessä olemme jättiläisiä!

Ja kyllä, ainakin minulla on "pientä" kokemusta säädettävistä koneista yms. kaikista varianteissaan pitkäkattoisessa!
On kokeiltu korkeaa ja matalaa ja korkeaan on päädytty, koska pitää päästä etenemään Tzadissakin.
Muut vastaavat omasta puolestaan aiheessa.
Kokeilemisen arvoinen juttu ennenkuin mollaa kovin, itse olen kokeillut korkeaa ja varmaan sopii jonnekkin maalle tms. peltotöihin mutta mulla ei oo pikkukaupungissa tarvetta.
No, korotusta tarvitsen mökillä ja "pienissä" kylissä', kuten tzadissa, nääswillessä, Sawon sydämmessä ja muissa vastaavissa "pikku"-paikoissa talvikelissä. Viimeksi oulunsalossakin se maawara oli todella tarpeen!
Vaikka pikku-kaupungissa asunkin, pitää minun pystyä liikkumaan talvikeilissä isolla kirkolla!

Tontittaminen on asiaa DTM-sarjassa ja F1:ssä, mutta pitkäkatoilla noihin nopeusluokkiin ei olle asiaa edes märissä päiväunissa!

Ps. jos me olemme päämme lyöneet pienenä, vika ei liene meidän, vaan huoltajiemme!