Nyt tarvittaisiin sitten viisaammilta kokemuksia että miten lähteä ratkaisemaan tuo mäntäasia parhaiten. Venttiilikolot nyt on tietenkin tehtävä, mutta muuten on vielä suunnitelmat auki. Mihin suuntaan pitäisi puristusta lähteä hakemaan? Vakionahan tuossa moottorissa on 8,2:1, mikä tuntuu aika naurettavan pieneltä, onhan 8v-FT:ssäkin jo 8,7:1. Toistaiseksi tulee pyörimään vakio-ohjauksella mutta moottorinohjauksen päivittäminen ei ole poissuljettua tulevaisuudessa varsinkin jos E85:ta alkaisi saada täältäkin päin hieman laajemmin. Itse ajattelin että ainakin tuohon 8,7 pitäisi ruttu saada niin tapahtuisi alipainealueellakin jotain mutta uskaltaisiko laittaa enemmänkin kun pysytään LH:ssa?
Onko 2,0 ja 2,3 16v kansien palotilan koossa eroa?