Itellä ois tuo sama M90 swappi edessä, niin kerroppa mitä siihen nyt tarvi vaihtaa. 
Kytkin luonnollisesti, kardaanin etupätkä ja vaihteiston kannakepalkki, oliko muuta?
Tuntuu että tuo vakio Garretti on kokoonsa nähden aika kökkö heräämään.
Noita TD04-15G/16T mitsuja saa kohtuu edullisesti etuvetosista että sillä vois saada sitä käytöstä vähä paremmaks. Tuo isompi alakerta ja puristus tuo varmasti alipainealueelle mukavasti lisävoimaa sekin. Vielä ku ois hyvä pakosarja ja jaetulla pesällä oleva hyvin heräävä hyrrä. 
Itsellä on laatikko vielä lattialla mutta huomenna meinasin mennä laittamaan paikalleen. Kepin romuthan siihen luonnollisesti tarvii noiden lisäksi. Mitä alustavasti kattelin niin pakkivalon liitinkin näytti käyvän suoraan. Jos vaikka kuvia muistais ottaa niin olis jotain päiviteltävää tännekin. Kytkimeenhän pitäisi riittää levyn vaihto? Itse meinasin kokeilla tuota KL-Racingin 6-lapaista jousitettua sintteriä.
Garretti on vähän luonteeltaan semmonen lapiolla selkään verrattuna mitsuun. Ihan kiva sen puolesta kun itse ainakin tykkään että autossa saa ollakin vähän "luonnetta." Toisaalta pienellä puristussuhteella oleva pikkulohko ei tosiaan ole hyvä kaveri tuollaiselle kun alipainealue jää niin hengettömäksi. Sitä tässä vähän koitetaan paikkailla...

Jenkkipojat ainakin puhuu että tuon ahtimen pitäisi piisata johonkin 270 hevosen nurkille ihan tuossa vakiomoottorissakin, että ei se nyt kovin tukkoinen ole ainakaan johonkin 13c mitsuun verrattuna. Toki molemmat on ihan jeesuksen vanhaa tekniikkaa ja herääminen sen mukaista...
Motivaatio autoa kohtaan meinaa välillä olla aikalailla hukassa. On vaan niin paljon osia mitä pitäisi hommata ja juttuja mitä pitää soveltaa/muokata jotenkin että meinaa välillä tuntua aika kaukaiselta haaveelta se että tämä on kesällä ajossa. Vaikka eihän se olis kun ottaa niskasta kiinni ja menee tekemään asialle jotain?
Edit: Onpas täällä ruuhkaa kun ehtii tulla useampikin viesti sillä aikaa kun kirjoittelee. Tai sit mää oon vaan hidas...