Autoracing  KL-varaosat

"S90R" B234FT

  • 481 Vastauksia
  • 156602 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #300 : 06.03.2014, 22:05:20 »
saako pitempia pullteja muuten mista ?
Completokselta tilasin. http://kauppa.completos.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=CFE104-8
Myyvät kyllä 10kpl kun kysyy vaikka sivuilla lukeekin 8kpl. Hieman joutuu rihlausta pyöräyttämään hiomakoneessa tjsp kapeammaksi että sopivat paikalleen mutta eipä ole paha nakki kun minäkin selvisin. ;D Nämä siis etunapoihin, taaksehan ei käy samat.
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #301 : 13.03.2014, 19:52:32 »
No nyt! S*




Tällä kertaa tuli oikean kokoiset etufillarit, eli 215/40R18. Ensimmäistä kertaa etuvanteet autossa paikallaan ja hienostihan nuo näyttäisi istuvan, eli 20mm spaceri on ihan sopiva. Korkeus nyt on mitä sattuu, heitin vaan vähän sinne päin säädöt kun joutuu kuitenkin säätämään uudelleen sitten kun on moottori paikallaan.
Muuten tuntuu siltä että joku on käynyt kaatamassa viagraa projektin tankkiin kun kaikki hommat vaan SEISOO......... :-\
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa mirok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 154
  • www.vrcf.fi
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #302 : 13.03.2014, 20:15:21 »
Kylläpä näyttää hyvältä!  S*

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12711
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #303 : 14.03.2014, 07:49:37 »
Hitto nuo vanteet on hienot  S*
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Niko_S

  • Vieras
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #304 : 14.03.2014, 16:11:48 »
Ui...  S*

Onhan se noilla vanteilla just niin hieno, kuin omassa perwossa mielessäni kuvittelin.  :)

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1137
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #305 : 14.03.2014, 20:12:35 »
Sopii ku vaari mummuun. Seisoo kyllä tukevasti tassuillaan nyt. P>
Sullaki näyttää kulahtaneen vaaleaks tuo takalasin lista.
Näyttää olevan enemmän ku ominaisuus näissä alkupään malleissa, varmaan ihan iänkin puolesta.
Omassa sinisessä jotenki kummasti pistää silmään paljo enempi.  ;D
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97, S70 2.4 -99, V70 2.4 Classic -00

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #306 : 14.03.2014, 20:39:14 »
Mukava että muillekin maistuu. -H- Itseä ei ainakaan kaduta hetkeäkään että möin superit pois noiden tilalta. Jotenkin oli omaan silmään niin nähty ne vanteet kun olivat useamman vuoden pyörineet tämän auton alla jo ennen kuin ostin tämän ja sitten vielä yhden kesän mun omistuksessa. Tuo 245 leveä takatassu on varsinkin luonnossa aika härskin näköinen, vielä kun olis voimaa sen pyörittämiseenkin.. ;)

Työt alkaa maanantaina joten rakentelubudjetti kohentuu hieman. Siksi joutui tuollaisen tylsän etuvetokäyttiksen ostamaan kun työmatkaa kertyy päivittäin 30km yhteen suuntaan. Jospa tämä tuntuisi sitten sitäkin makeammalta laitteelta tuollaisen rinnalla. Eihän tästä oikeastaan ajokuntoon puutu muuta kuin moottori paikalleen ja töpselit kiinni. Ensin vaan pitäis rakentaa se moottori valmiiksi. Hifihommia nyt voi touhuilla sitten kesälläkin. Mutta en oo mitään valmistumispaineita ottamassa, jos ei vapuksi niin ajellaan sitten juhannuksena? ::)

Edit: Pitkään mieltä vaivanneen vähäpäästöisyyden selvitin tänään ihan Trafilta. Ikävä kyllä langan toisessa päässä sanottiin että auton tiedoissa moottori-osion kohdalla lukee vähäpäästöinen ja mitään oljenkortta sen kiertämiseksi ei kuulemma ole vaikka auto onkin vanhempi kuin -92. Tiedossahan tuo oli että melko varmasti näin on mutta onpahan nyt varmistettu. Onneksi vähäpäästöisen auton moottoria ei ole menty muuttamaan millään laittomuuksilla! V:>
« Viimeksi muokattu: 14.03.2014, 20:45:07 kirjoittanut 8-pätkä »
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #307 : 16.03.2014, 15:11:59 »
Mut tohon kannattaa olla se oikea työkalu millä ne pinnit irtoaa.
Minä en ainakaan kovin helpolla muuten niitä irti saanut  :idiot2:

Anteeksi OT:

Millä nimellä nuo liittimet kulkevat, entä milläköhän nimellä noita liittimiä saisi lisää tulevaisuuden varalle?
Ite käytin pientä lattaruuvaria, mutta olishan hipotyökälu paras tohon hommaan..

--

Just sopiva veny, vielä kun vähän tiputtaa :)

Poissa 460GLE

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1137
  • Boxy is sexy!
    • 200/700/900-s osia myytävänä
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #308 : 16.03.2014, 15:16:21 »
Just sopiva veny, vielä kun vähän tiputtaa :)
Miten tuosta on vielä varaa tiputtaa jos haluaa että autossa on vielä toimiva jousitus?  ;)
(Vai oliko tää sarkasmia...)
Pihassa: , XC70 2.5T AWD -06, S90 3.0 -98 + kesäpirssit 242 TIC -84 & Camaro Z28 -91

Ex-Volvot: 460 GLE -91, 850 GLT 2.5 20V -94, 460 2.0 GL -93, V70 TDI -99, 240 2.3i -90, V70 2.4 -01, 960 16v turbo -91, V70 2.5 20v -97, S70 2.4 -99, V70 2.4 Classic -00

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #309 : 16.03.2014, 16:00:26 »
Millä nimellä nuo liittimet kulkevat, entä milläköhän nimellä noita liittimiä saisi lisää tulevaisuuden varalle?

Olisiko ollut ihan Bosch EV1 tuo liittimen malli?

Miten tuosta on vielä varaa tiputtaa jos haluaa että autossa on vielä toimiva jousitus?  ;)

Hyvinkin. Ajo-ominaisuudet on pilattu jo siinä vaiheessa kun rengastus on tuota kokoluokkaa niin samapa tuo on uhrata loputkin ulkonäön eteen...
Joo tää oli sarkasmia. Mutta kyllä sitä keulaa madalletaan lisää kunhan saadaan moottori sinne. Ainakaan ylemmäs se ei jää kuin viime kesänä, mallikuvia löytyy aloitusviestistä. ;)
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Volvopoju

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 558
  • www.vrcf.fi
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #310 : 17.03.2014, 20:49:21 »
Miten tuosta on vielä varaa tiputtaa jos haluaa että autossa on vielä toimiva jousitus?  ;)
(Vai oliko tää sarkasmia...)

Kunhan on riittävän lyhkäset iskarit, niin se alusta toimii ihan hyvin. Tietenkin jos iskarit pohjaavat ja auto makaa pohjaanlyöntikumien päällä, niin ei se kyyti hääppöistä ole  :)

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #311 : 17.03.2014, 21:09:38 »
Kunhan on riittävän lyhkäset iskarit, niin se alusta toimii ihan hyvin. Tietenkin jos iskarit pohjaavat ja auto makaa pohjaanlyöntikumien päällä, niin ei se kyyti hääppöistä ole  :)
Iskari pitää saada toiminta-alueelle, siitähän siinä on kysymys. :) Nykyisellä setillä ulosjousto on jonkun 50-60mm lyhyempi kuin vakiossa. Ei kovin paljon tarvi tunkilla nostaa niin etupyörät on ilmassa..
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1579
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT
« Vastaus #312 : 17.03.2014, 22:04:40 »
Olisiko ollut ihan Bosch EV1 tuo liittimen malli?


Tunnetaan myös nimellä JPT = Junior Power Timer
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2074
  • -Team Karvavako Racing-
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT Vanteet vaihtoon
« Vastaus #313 : 27.03.2014, 01:45:07 »
Kyllä omasta mielestä ysin pyöräkoteloon 18" vanne istuu, iso auto kuitenkin.

Makuasioita.  ;)  Jotenkin itse todennut pyöräholvin matalaksi, ja muutenkin invaliidiksi.

Ei oikein tahdo 17" pyörälläkään saada tarpeaksi matalaksi omiin tarpeisiin, joka tapauksessa tuohon yhteen projektiin kipasin samanmoiset A:at tosin koossa 8x17 & 9.5x17

Kauneus on katsojan silmässä ja jotenkin tuo 960 keula antaa vähän anteeksi tuota ilmiötä. Erittäin hyvältä näyttää kaikesta huolimatta.  O0

Ps. Omasta mielestä ei kanttivolvoon voi paremmannäköisiä valsseja löytääkkään.  ;)
144
145
945
855

Poissa 8-pätkä

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2372
Vs: "S90R" B204FT --> B234FT Vanteet vaihtoon
« Vastaus #314 : 27.03.2014, 06:46:11 »
Makuasioita.  ;)  Jotenkin itse todennut pyöräholvin matalaksi, ja muutenkin invaliidiksi.

Ei oikein tahdo 17" pyörälläkään saada tarpeaksi matalaksi omiin tarpeisiin, joka tapauksessa tuohon yhteen projektiin kipasin samanmoiset A:at tosin koossa 8x17 & 9.5x17

Kauneus on katsojan silmässä ja jotenkin tuo 960 keula antaa vähän anteeksi tuota ilmiötä. Erittäin hyvältä näyttää kaikesta huolimatta.  O0

Ps. Omasta mielestä ei kanttivolvoon voi paremmannäköisiä valsseja löytääkkään.  ;)
Mikä on kenellekin matala.. :D Itse tässä päivitellyt miten alas keula jää noillakin vanteilla ja pääseekö tällä enää liikkumaan mitenkään sujuvasti. Joka tapauksessa matalalla sen pitää lipua, muuten tällainen nyt vaan näyttää isoilla vanteilla aika typerältä. (Sori kouvolan korottajat..) Helmat olleet harkinnassa ja varmaankin hommaan kesän mittaan sellaiset, madaltaa visuaalisesti aika paljon tällaista koria kun helma ei pakene auton alle.
V60 D3 Inscription -20
Suzuki Bandit N1200 -96

 

Proturbo  Autodiagnoosi