Ja alunperin puutyökalu setti mukana jos vaikka tarvittee hyttiä korjata. Lämppärin säätö jolla säädetään tuleeko sisäkennolla kierto vai ei on konetilassa tulipellissä, käytännössä se hana on joko täysillä tai täysin kiinni. Käsijarrun virkaa toimittaa kardaanissa pikkunen levy, ja käyttöjarru systeemihän niissä semmonen että jos paine loppuu niin jarruja ei vain ole. Vinssi on mekaaninen eli saa käyttövoiman moottorilta, jakovaihteisto vapaalle, vinssi päälle ja pakilla purkaa/eteenpäin vetää jos en väärin muista. Yks varuste mikä löytyy kraz:ista sekä Zil:istä on semmoinen mikä Kraz:issa ei ehkä niin vaarallisen kuuloinen, ole mutta Zil:issä kyllä. Nimittäin avoliekki lämmitin tankin ja koneen alla, Kraz on diesel niin ei paha mutta Zil kun on bensa koneella.. 
Juuri tämänkaltaisten seikkojen takia nämä neukkuvehkeet on niin pirun hyviä. Ei sotalaitteessa tarvita lämppärin säätöön mitään hienouksia. XA-180:ssa on ihan samanlainen systeemi, kuulaventtiili moottoritilan puolella, eli lämppärillä on kesä- ja talviasento. Ja nuo jarrut. Oletetaan, että vihollisen pommikonelaivue lentää kohta yli ja marssirivistö pitäis saada ilmasuojaan. Autosta häviää paineet. Ajatko mieluummin sinne puun alle piiloon ilman jarruja, vai jäätkö keskelle tietä veivaamaan kelloja auki? Tommonen puhalluslamppulämmitin löytyy muuten MASI ja RASI -kalustostakin.
Kun nyt kerta tuli nuo intin vehkeet puheeksi niin yksi hienous löytyy ihan suomalaisten tuotekehittelystä eli sisu XA-180 esilämmitin... eli tämä sisältää alumiinisen pöntön joka täytetään jäähdytysneesteellä sitte töhötin jossa 95e bensaa paineistettuna senki sytyttäminen oma lajinsa eli spriillä lämmitetään sen suutin että palaa sitten laietaan töhötin lämmittämään alukattilaa laitetaan jäähdytysneste letkut kiinni moottoritilan kyljessä oleviin lähtöihin ja sähkönen kiertovesipumppu päälle ja kaikki tämähän tietysti tapahtuu ulkona ja sellasella perus kirpeellä talvipakkasella ottaa aikaa pari tuntia että saadaan vehkeet tulille
Onneksi tämä tuli vain kokeiltua XA-Kurssilla kesällä ja talvella olikin sitte Moska87M pasi jossa Eberi
Luojankiitos
On muuten pirun hyvä systeemi se salkkulämmitin, kun ei uivan koneen alle oikein kannata nuotiotakaan väsätä. En kyllä koskaan joutunu mokomaa tosipaikassa käyttämään, 611 Valumötti on senverran hyvä syttymään kylmiltäänkin. Muuta kun pakkosyöttö päälle, lämä tiskiin ja siitä se vaan räjähtää pytty kerrallaan tulille.

Tietysti ei tee hyvää akuille, eikä paljon muullekaan. Mut voi helevetti, että on ikävä noita vaunuja, aivan mahtava laite, eikä tartte jäädä liikenteen seassa jalkoihin, kun on sitä kulkua.
Ja ettei ihan menis ohi aiheen, mainittakoon PASIn Rockwell -jakolaatikon vapaalle kytkentä. Vähän semmonen pielavetinen "tein itse ja säästin" -tyyppinen ratkasu. Laatikon päälle on vaijerinpätkällä ripustettu palikka, siis paksu prikka, johon on leikattu hahlo. Homma menee niin, että kytketään loota hitaalle, asetetaan em. pala siirtäjän päälle ja kytketään nopeat, jolloin palikka jää siirtäjän ja laatikon kuoren väliin. Varppi kiinni ja vaunu hinaukseen.