0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Seuraava kysymys. Kuinka paljon se kartiolähtö ahdistaa 15g ahtimissa oikeasti? Onko alle 300hepan tehoilla ja käytännössä vakio setupilla asialla mitään merkitystä? Meinaan että siinä vaiheessa kun ruvetaan virittämällä virittämään niin viritetään sitten kunnolla. Mutta jos tehotavoite on vakio + vähän lisää eli 170-180 heppaa on jo aivan ok niin hommaanko vaan mahdollisimman bolt-on föönin? Meinaan että tulevaisuuden muutoksia ajattelin että ahtopaineita nostetaan jonnekin 0,8bar tuntumaan ja ehkä alucooleri. Ja onko se lastu sitten pakkohankinta. Mutta nekin tulevat vasta kun jää ylimääräistä rahaa ns. oikeiden menojen jälkeen. Jos siis se ahdistavin dp:n kartiolähtö ei ahdista liikaa mun tapauksessa niin mulle voi markkinoida yv:llä sellasta 15g fööniä josta se löytyy
Mulla ei ainakaan vielä motronic vanhassa 940ssä tehnyt fuelcuttia 0,8bar paineella. Nykyinen taas teki siinä 0,8-0,9bar jälkeen fuelcutin(LH2.4). Oisihan se 18-19t mitsukin bolt on..
Ennenku hirveesti ruuvaat, varmista että on paksut kanget koneessa. Tuo -91 menee siinä ja siinä että voi olla kumpia vaan...
Voiko tästä varmistua ilman koneen purkamista? paljonko net ohkasemmat kanget kestääpi? Pitääkö parinsadan hepan tehoilla tehä jo alakerta uusiksi? Jos pitää niin alkaa jo kaduttaa syvästi koko turbovolvon hankinta...
Endoskoopilla jonka näytössä on ruudutettu mitta-asteikko saa tuolta riittävän tarkan mitan ja tarkastuksen tekee öljypropun reiästä.
Varmasti. Pittää käyä vaan semmosessa paikassa mistä tommonen löytyy. Ellei halua omaa ostaa tuota varten.On se kyllä aika vääntäminen saada se endoskooppikin tuonne.Viidelläkympillä kai saa jonkinnäkösiä tietokoneeseen liitettäviä kameroita.Esim. http://www.clasohlson.fi/Siteseeker/Search_o.aspx?q=endoskooppi
Ei kai sulla 940:ssä motikkaa ollut? Ellet oo jälkeenpäin laittanu?
Liekkö merenpohjassa käyny se entinen, ku oli aika huonossa hapessa ja epäilen, että sinne oli joku vaihtanut boksin. Kyllä sieltä löyty motronic
Jaa, no sitten sinne on kyllä vaihdettu paljon muutakin...
Joo eli ahdin ongelma selvitetty, mitsun 13C modattuna 19T:ksi isommalla pakopesällä, peltipakosarja ja ei ongelmaa leimalla (Kuva poistettu lainauksesta.)Niksa taitaa olla kollega, ainakin on putkihommat hallussa Tosi siistiä työtä. itse olisin hitsannut kaasulla mitä kokoa putket, N 32 vai NS40 Mistä tuo yhdyskapaple on peräisin vai onko sekin omatekoinen