Saattaa hyvinkin olla bensapumppu. Mun yksipumppuinen '97 B230FK:lla oirehti pari kertaa nykimällä ajossa ennenkuin pumppu teki täydellisen stopin, eli ei siis enää lähtenyt käyntiin ollenkaan.
Ainakin mun autoni ei tee joka kerta esipaineistusta (siinä on joku aikaraja miten usein se tehdään). Mutta koitapa tätä, eli anna auton seisoa pari tuntia, sitten tankin korkki auki ja toinen kuuntelemaan tankkia, toinen vääntää avaimesta virrat päälle mutta ei käynnistä. Pumpun pitäisi surahtaa niin että sen kuulee aivan selvästi. Jos ei surahda, niin vika on todennäköisesti joko pumpussa tai pumpun releessä (vaihdekepin edessä, tuhkakupin takana).
Bensapumpun piuhasarjassa on liitin takaluukussa vasemmalle, verhouksen alla. Pumppuun pääsee myös käsiksi takaluukun kautta, verhouksen alla on luukku josta pääsee avaamaan tankin laippamutterin, koko 'tankkivaruste', eli pumppu/bensamittarisysteemi lähtee sitä kautta ulos kun sen vain osaa kääntää oikeaan asentoon.
Vuonna 2008 tuo pumppu maksoi noin 140€ sinisellä tiskillä. Tee-se-itse-miehellä menee pari tuntia vaihtotyöhön.