Tuntuu kyllä et tuo viinasta tykkää oli vaan 30% seosta niin paljon ettei mahtunut kuin 21 litraa viinaksia prkl...
Nollasin vikakoodit eilen väärällä tavalla kun vasta äsken kävin hakee romut sen vikakoodilukijan tekoon.
Tuo flexin lämpöantura johto vielä puuttuu joten kylmäkäynnistys vähän ontuu hetken. Kytkenkö siihen etummaiseen kannes mikä on mittarille? Mikäs se toinen anturi siellä taaempana edes on?
Ota se siitä vihreä/valkoisesta piuhasta, siitä kaksi liittimiseltä anturilta, niin silloin flexin lämpötilatieto on LH:n rinnalla samassa anturassa.
Yksijohtoinen anturi on lämpötilamittarille ja kaksiosainen on LH/EZK:lle.
Miksi suosittelet vain alkuperistä lambda-anturia. Voiko laaja-kaistaisemmasta olla jotain haittaa vai onko niin, ettei sillä vain saavuta mitään hyötyä muuten vakkarivehkeessä?
Minua kiinnostaisi myös kovasti kokeilla se sytkän aikaistus. Mikä on korrelaatio korkeamman oktaanin ja sytkän ajoituksen kanssa?
LH:n on kuulemma ronkeli lambdojen suhteen ja täällä taitaa löytyä useampi tarina, jossa laajakaistan ja LH:n toiminta ei ole ollut halutunlaista.
Laajakaistan signaalia sellaisenaan siltä ohjaimelta LH ei ymmärrä, vaan se pitää olla kapeakaista emulaatio, jolloin se LH:n ronkelius tulee mahdollisesti esille.
Niin, mikä on se laajakaistan hyötyfunktio? Sekö, että näet kuinka laihalle se menee?

Tiedosta ei ole paljoa apua, jos asialle ei voi mitään (siis säätää karttoja).
Niin ja lapputilassa en ole juuri ajellut, rauhallisesti ja tylsästi rajoitusten mukaan. Täytyypä sen verran villiintyä ja laittaa se lappu lattiiaan, ihan vaan kokeeksi:)
Tylsä!

Talla tiskiin ja kokeilemaan vetoja siten, jotta huomaat nykiikö tms. täyskaasuvedolla, vai pelaako kuin junan vessa!
LH muuten sitten osaa sopeutua lambdansa avulla hitusen monipuolisemmin erilaisille kuorma tilanteille.

Joten sopeuttamisen aikana monipuolista ajoa.