Eikös se juuri sitä varten ole
Helppo tehdä, helppo käyttää, eikä mitään vaaraa kun tekee kunnollisen polttoainesäiliön.
Juu, minä kyllä hanskaan sen helposti ja tunnen konstin, mutta sen pitäisi olla kaikille helppo!
Tyyliin sulake, rele ja lämmityselementti. Ja kaikki valmiita komponentteja, jotka jokainen voi ostaa ja väsätä.
Itselleni en tätä tee, vaan kaikkille "viinamäen"-miehille (sukupuolineutraalisti, henkilöille)! :hello:
Minä olen itselleni systeemin jo kehittänyt, mutta sen pitäisi toimia kaikilla "viinan polttajilla".

Eli minä lähinnä keskustelen ideoita kaikkien kanssa, jotta yhdessä löytäisimme teknisesti simppelin ja kaikille toteuttamiskelpoisen systeemin. Sähköä suosin siksi, että sulake yms. suojaukset on helppoa toteuttaa ja se tekee sähkösysteemistä turvallisemman, kuin bensa-ruisku tai ryypytys tms. palavilla nesteilla lutraaminen! :hello:
Yksi kohtuu hyvä vaihtoehto on karavaanareiden jätevesiputkien lämmitykseen tarkoitettu folio elementti, mutta sen pituus (1,7m) tekee siitä hitusen hankanan viritellä paikalleen.
Lisää ideoita kehiin! :hello: