Auto käy aidosti osaavan käsissä puunattavanana & pinnoitettavana - en omista kelvollisia välineitä ja uskalluskin puuttuu... Pitääkö mun tosiaan heittää noi sienet mäkeen ja hommata lapaset ja flaami. Painepesurilla sentään esipesty tähänkin asti. 
Pelkästään jo sen takia kannattaa vaihtaa kintaaseen, kun sillä on paljon mukavampi pestä autoa

Esipesun oot tehnyt painepesurilla, mutta onko sulla tuota vaahdotinta siinä?
Varsinkin kun tulee pinnoite, niin kesällä riittää, kun vaahdotta auton ja sitten huuhtelee!
Jää yksi vaihe kokonaan pois, eli tuo mekaaninen hierominen sienellä, kintaalla tai millä nyt tykkääkin hieroa autoa

Itse heitin kyseisen aineen heti uutena tuohon Xc60 ja tyytyväinen oon ollut,
Tässä just viikonloppuna olen laittanut tuohon emännän V70 tuon Opticoat2.0, joka on kanssa kestävä pinnoite.
Tosin on olosuhteiltaan krantumpi laitettava, mutta muuten on helpompi ainakin omasta mielestä laittaa vrs Cquartz.
Itse pinnoitteen laittoa ei paljoakaan vahauksesta eroa, mutta olosuhteet pitää olla kunnnossa!
Esityöt sitten onkin haastavammat pesujen, ruoste/pienpoisto mahdollinen savetus puhumattakaan myllytykset tuohon ja pintojen puhdistaminen pinnoitetta varten

Taas on itellä selkä niin kipee, että sängystä pääsin vai kierimmällä pois, kun tuli annettua "rakkautta autolle" reilut 15h

Tänään pitäis vielä laittaa Nanolex Ultra Glass tuulilasiin.