Kun kerran pukin tarinaa ootte vailla niin poikki se on menny ku kiristetty liikaa

Mut tosiaan pitääki sitte vähä miettiä tuota kansihommaa, luultavasti se kummiskin tulee käyttöön ja otetaan se pukki toisesta kannesta.. On tuo nykynenki nokka kestäny vaikka siinä taitaa yks pukki taasen olla tuosta kannesta mistä se puuttuu

arpparin kanssa pitää noita osia katella varmaanki vielä ellen jostain muualta nuita saa.
Taitaa tämä auto vaikuttaa Ylivieskassa? Olin yks päivä Kärkkäisen pihalta lähössä nii ajelit siinä viereisen tehtaan pihassa. Koitin nostaa kättä ku ite ajelen kirkkaan punasella 245lla 
Joo täällähän se! Suattaapi olla että minä siellä oon ollu taikka isäntä, seku nytte tuota käyttöautonaan pitää

Pitää kyllä enskerralla morjenstaa ku törmätään! Parikertaa jo himonnu niitä sun komeita vanteita siitä

Mutta sitte ite asiaan, otin tuossa tiistaina ritilän pieneen fiksauskäsittelyyn ja tein sille uudet kiinnikkeet. apparin etusivulasin kans vaihoin takas auton omaan ku häiritti se yks kirkas lasi ku muut sävytettyjä..
Puolet ritilästä fiksattuna, eihän tuota ois suoraan paikolleen viittiny laittaa

Sitte ritilä paikollaan

Laitoin myös sätkälipat paikolleen mutta niin uutukaista kuvaa ei nyt tähänhätään löydykkään.. Puhdistelin myös takalasista nuo tarrojen jäämät pois.