Kiinasta on tulossa parin viikon sisään luku/nollauskapine, jonka pitäisi pelata tuossakin 850/-96:ssa.
Miten on tyhjeneekö näissä vikamuisti, jos irroittaa miinuskaapelin ja yhdistää sen +-napaan joksikin aikaa?
Vai onko miinusjohdon oltava irti pitempään, vai pitääkö oikeasti nollata jollain työkalulla?
Joutavaa, jos katsastuksessa hylätään tuon takia OBD-testissä.
Tuo miinuskaapelin yhditäminen tepsii omassa 940:ssä. Joskus aikanaan, 18 vuotta sitten, volvokorjaamolla sen näyttivät, kun seurasin yhtä epätoivoista happianturin vaihtoa, joka kesti liki 6 tuntia - eivät uskoneet, kun pyysin pelkästään sen vaihtoa, vaan halusivat mittailla...
Lopuksi vaihtui vain se anturi. Oli pakko karehtua, jotta lasku kohtuullistui. Sen jälkeen ei auto ole ulkopuolisessa huollossa ollutkaan. Paitti mitä nyt on aurausta säädelty. Oppi tuli kerrasta. Homo Sapiens oppii, kun opetetaan. Jälkimarkkinointi meni siis totaalisen pieleen Wetterillä Rollossa!
