Varoitus: tähän aiheeseen ei ole vastattu yli 60 päivään.
Jollet ole varma että haluat vastata juuri tähän, harkitse uuden aiheen aloittamista.
No eipä ole tehtykään muuta kuin ajettu. Muutama huolto-osa on vielä ostamatta, mutta jonkun näköinen 3-vuotis alusta/yleisremppa on suunnitelmissa. Olen saanut aikaiseksi hommattua vasta koiranluut, alapallot, etupuslat ja vasuriin vetonivelen...

Vielä uupuu oikean puolen vetoakseli kokonaisuudessaan, laatikon öljyt, moottorin öljyt ja suodattimet. Eipä noilla periaatteessa kiirettä ole kun koneen rasvoilla on ajettu alle 9tkm. Auto on tällä hetkellä suorastaan v###umainen ajettava, etupuslien lisäksi varmaan takapäässä on jotain pettänyt vaikka meni leimalta läpi. Ajettaessa asvaltin saumaan tai muuhun reikään tiessä varsinkin oikea takapyörä nyppii perää sivulle. Kulmat on kuitenkin säädetty viimeksi alkukesästä

Ahtimen johdinsiivet (?) on todennäköisesti jumissa olleet koko mun omistusajan, nyt vasta olen tajunnut hakea/googletella tarkemmin vikaa. Pirullinen vinkuna kävi ensin moottorijarrutuksessa, nykyään jo pintakaasullakin. Lisäksi ne miehekkäät ahtopiikit. Ehkä tuo puhallinkin voi olla finito (305tkm)? Jos ostaisi käytetyn halvalla ja käyttäisi huollon kautta kun autoa ei pysty seisottamaan vkl:a enempää?
Mitäs muuta... Uuden karhea ratti olis hommattuna, kylkilistat puuttuu, fl-valoihin pitäisi rakentaa taas uusi johtosarja ja BC-Racingin etupäätä tekis mieli. Ja paljon muuta tietenkin

Pakolliset kuitenkin ensin. Pistetään nyt kostoks yleiskuva firman pihalta kun oli kerrankin pesty: