Jep, leimakin tuli taas vuodeksi ja kolinakin selvisi. Eipä sen ihmeempää kuin vasen koiranluu oli sittenkin löysällä

Lisäksi yllättäen unohtui tsekata rekisterikilven valot joten toinenhan oli tietenkin pimeänä. Korjauskehotus lappuihin ja hyvää matkaa. En tänäkään vuonna jaksanut loppujen lopuksi säätää etupäätä ylemmäs mutta katsuri vaan totes että aika alhaallahan tämä on kun ardicin pakoputki tarttui ajosillan "linkkuun".
Vasta eilen iltasella jaksoin purkaa taas puskurin ja vakio ajovalot pois. Samalla tein vihdoin johdotukset valmiiksi päiväajovaloille. Romukasoja siivotessa tuli vastaan 55W ballastit jotka vaihdoin ajovaloille. Näin sain jatkuvasti välkkyvän vikavalon pois. Tänä aamuna sitten mukavassa vesisateessa ja tuulessa kasaan. Päiväajovalot kytkin simppelisti palamaan parkkien kanssa. Vilkuille kävin äsken vielä nappaamassa Motonetista Philipsin Silver vision polttimot niin ei keltainen paista niin vakavasti.
Niin ikään Motonettilaiset lediparkit on ehkä hieman liian siniset verrattuna päiväajovaloihin, pitää ehkä kokeilla noita xenonefect-versioita. Mutta ihan mukavasti passaa drl:t keulille, josko säästäisivät samalla noita ajovalopolttimoitakin hieman.

Ilmeisesti lomakelit pitäisi vkl:na hieman parantua, saisi jo pitkään suunnitellun kunnollisen sisäputsin tehtyä. Ja rattikin on vaihtamatta ja ja ja...
Niin juu, nyt sain myös puskurin alaritilän mahtumaan paikalleen kun revin kennojen edestä ilmanohjainliuskan pois. Nyt ei enää kampea sivuun puskuria
