No siis 13 huiteista se alkaa rapistamaan, IMMun laaharia siirtämällä bluffaten seosta sakeammalle kesti pitemmälle vetoa ennenkon alko nakuttamaan. Mystiseks asian tekee se, että talven aikana en muuttanut mitään, mutta talven ajan oli ahtopaineensäädin hanskalokerossa ettei tuolla kitkalukkoperällä tultasi joka ainoota ramppia kylki edellä, rajapainevena tekee ahtojen noususta vähän terävän talvikeliin ainakin kun on "ikuinen" lukko. Ja keväällä säädin asetuksiin koskematta paikalleen -> nakuttaa jo paljon ennen täyskaasua.
Tulpat näytti kovinkin hienolta, tosin ehkä tuo käy osakuormakiihdytyksissä vähän tarpeettoman laihalla (+-0 tilanteessa joku 15-15.4), en tiä voisko se olla tehny esim venttaaleihin karstaköttejä mitkä tekis esisytytystä... Vaikee sanoa kummasta kyse mutta krapina käy.
Joskohan sitä hakis bp7es tulpat tuohon ja testais viä, bensanpainemittauksen kanssa.
Mekaanisesti koneessa tuskin (vielä) on vikaa kun pata ei edelleenkään huohota ollenkaan, ts. se imusarjaan menevä 3m letku virtaa kaiken huohotuksen jonka lisäksi pata vielä imee isosta letkusta lisää ilmaa.