Pitääpä kokeilla tuo vakaaja, tällähetkellä se on auton takaluukussa parantamassa ajo-ominaisuuksia.

Lukottomalla perällä ainakin käytös parani selvästi mutkatiellä, torsenilla en ole vielä kokeillut.
En viitsi BMW niveltä laittaa ulkopäähän, kun se on aivan samanlainen kun volvon nivel, pulttijakoa lukuunottamatta, eli tuskin kestää sen enempää. Pitäis jotku M-bimmerin vetarit hommata... tosin pyytävät niin sikahintoja ettei viitsi, mieluummin vaihtelee ilmasia niveliä sen mitä hajoavat.
Ihmettelin hirveää kolinaa ja hampaita irrottavaa värinää takapäästä, ja ajattelin että vanteet vaan ovat niin kierot, kun 80km/h kovempaa ei meinannut uskaltaa ajaa... no perkules vasemman takarenkaan pultit oli päässy löysäks...
Samaten edestä tulevaa kolinaa käännettäessä (eihän tässä ny oo etuvetoa

) ja klappia kun otti renkaasta korkeussuunnassa kiinni. Epäilin ensin laakeria, mutta kevyt kiristys ei auttanu, ni tuntuis konin sport iskari tuleen tiensä päähän... jotain 5tkm ehkä on ajettu

Yläpään laakerointi ainakin vaikutti OK:lta, eli ei heilunut iskarin ylätuenta konehuoneessa...