Eli laitanpa topiccia pystyyn kolmannelle vaiko neljännelle foorumille. Auto tuskin on tuntematon kauhean monelle täällä, tässä kokoonpano:
Vuoden 1985 340DL joka tehty mallivuoden 1986 mukaiseksi, eli puskurit ja takavalot vaihdettu, väri BEIGE.
1,4L 8v OHV kaasarirellukoneen (72hv/110Nm) tilalle vaihdettu
2,5L 16v penta H-kangilla ja FT männillä 10:1 puristus
Ahdin mallia Kiina 65/70mm siivillä ja 500x300x100mm kennoinen IC keulalla, Hukkis tulpattu
Megasquirt hoitaa bensan ja kipinän hires extrakoodilla
1575ccm suuttimet ruikkimassa E85:sta, Bilteman K-jetronic pumppu syöttää (ei riitä enää yli 1,5bar ahdoilla, toinen jo kaveriksi hyllyssä)
VAG 1,8T puolat joka B6304S tulpalla joita megaruitta ohjaa
B234F vakio imusarja 3" ahtoputkistolla, itsetehty pakosarja 42mm tuubikäyrästä, 3" ränni taka-akselille josta 2,5"->2x2"
Ahtopaine 1,5bar+
Littupyörä, SRE765 asetelma ja T4 volvosta napattu orgaaninen kulutuspinta 1mm rosterilevylle asennettuna 360 volvon keskustalla
BMW E36 325TDS ZF vaihdelaatikko ja 2,56 välitteinen torsenlukkoperä taka-akselin yhteydessä
E28 bemarin vetoakselit ja sisemmät nivelet, ulommat 360 vakio "ruiskukone" nivelet jotka todellisuudessa olleet tehtaalla 1,4 koneisessa
16" FoxRacing alut 225/45R16 rengastuksella, Koni Sport etuiskarit ja takana bilteman kaasut, takana vakio 2,0 kaasarin jouset edessä samanlaisen laikatut. Etujarruina 260mm BMW E30 325i jäähdytetyt laikat vakiosatuloin, takana vakiojarrut
Vikoja autossa:
Kytkin ei vapauta, haarukan nivelen muovikuula hajosi, eli täytyy vaihtaa, vaihteensiirto epämääräinen -> vaijereilla?
Bensapumpusta loppuu teho kesken, toinen uusi K-jet pumppu löytyy jo kaveriksi
Moottorin sähköflektit ei toimi kunnolla -> selvittelyä miksi
Vanteet kierot, 16" vanteita saa ehdottaa, vaatimukset: Täytyy mahtua alle laikkaamatta hirveästi kaaria
Takapää lommoilla, uudet pintapellit täytyy vaihtaa ja auto maalata ehkä tämän vuoden aikana?