Viikonlopun aikana oli tarkoitus yrittää vahailla autoa ja vähän peitellä noita naarmuja. Noh, perjantaina jaksoin konepellin vahata ja sitten alko muut asiat kiinnostamaan enemmän

. Laitan tähän nyt muutamia kuvia noista kiveniskemistä ja naarmuista. Sitten kun olen vahannut koko auton, niin laitan kuvia vahatusta autosta ja noista naarmukohdista uudestaan, että miten ovat peittyneet.
Käytössä on Turtlewaxin color magic plus. Ei mikään paras, mutta ajaa asiansa tässä mun vahaamisessa, kun tarkoitus saada piiloon noita naarmuja ja kiveniskemiä, joita löytyy varsinkin konepellin etuosasta.
Tässä ilmeisesti kolhittu tankkauspistoolilla tai jostain muusta tullu tollaset jäljet.

Sitten molemmista ovista löytyy näiden muovilistojen kohdalta tälläiset + etupuskurissa muutama kohta joissa mustamuovi on paljastunut. Noita vaikea peittää vahalla ja puikolla, joten yritän saada metsästettyä vaikka
siniseltä alkp maalin korjaus settiä.

Tässä pientä vahailua.

Tuli sitten vielä kokeiltua tohon harmaaseen muoviosaan tota plastidippiä. Maalaus kusi, teippaus kusi ja ei se nyt niin hyvännäköinen ole, että lähtisin tilaamaan lisää plastidippiä. Maali vedetty vittuun ja noi muovit saa nyt sitten pysyä harmaina. Jostain luin, että olisi jo tehtaalta tullessa harmaat, joten turha noita on kai yrittää elvyttää aineilla mustaksi

E: Nyt Volvotietäjät huom! Toi toinen peilinkuori on irti sieltä reunakiinnikkeistä. En meinaa saada kiinni sitä kun jää varmaan 1cm liian kauaksi kiinnitysreijät niistä klipsuista. Pitääkö mun nyt purkaa toi koko peili jotta saan ne keskimmäiset kiinnikkeet kunnolla kiinni ja sitten reunakiinnikkeet??