Nonniin, niitä luvattuja kuvia

! Ensiksi parempi kuva telineestä, jossa mittari on.

Tässä on nyt muutava kuva tekemistäni "sivuista". Näissä kolmessa ekassa sivussa on melkeinpä ne tärkeimmät mitä itse haluaa tarkkailla. Löytyy paljon lisääkin, mutta en itsekkään hallitse vielä 100% laitteen toimintoja. Kuvissa näkyvät lukemat päivittyvät 0.3s välein.
Sivu1. Perus settiä, eli löytyy keskikulutus, tämänhetkinen kulutus, rpm, nopeus, polttoaineen määrä litroissa ja km tyhjään tankkiin (DTE). Alkäähän ihmetelkö kulutusta, ajettu vain pientä korttelirallia niin korkea kulutus. Kunhan saa ajettua lisää, niin se laskeeja samalla nostaa tuota km määrää jonka tuolla 61 litralla ajaa. Samoten tuo instant 100km/l näyttää aina paikoillaan ollessa 999.9 (ilmeisesti nolla). Heti kun lähtee liikkeelle niin normalisoituu (1. vaihde ilman kaasua kulutus 0.3l/100km).

Sivu2. Teho ja vääntö kahdella eri mittarilla mitattuna. En tiedä mikä ero noilla on, mutta HP2 ja TRQ2 näyttää mielestäni realistisempia lukemia. Sitten Moottorin rasitus % ja kaasun asento (TP1%)

Sivu3. Jäähdytysnesteiden lämpötila, imuilman lämpötila(?), km viimeisestä öljynvaihdosta, km viimeisestä huollosta, Ultragaugen mittaama akun jännite ja tuosta UG ºC en ole varma mitä lämpötilaa mittaa...

Sitten vielä pieni fiilistely kuva

:

Tuon mittarin asentamisen jälkeen on käynyt muutamia kertoja niin, kun käynnistän auton se sammuu heti. Jos yritän siitä suoraa käynnistää, niin se starttaa nätisti ja pitkäänkin, mutta ei käynnisty. Virrat pois ja starttaa normaalisti. Myös sisätilan valot tekevät noin 10s välein sammumisen ja heti takas päälle. Akku alkaa olemaan kyllä aika finaalissa ja uusi haetaan varmaan ensiviikolla. Tuossa kuvassahan näkyy jännite 13.44, onko liian vähän?
Pitäsikö tästä huolestua, kun tuntuu, että tämä tuli heti ton mittarin hommaamisen jälkeen?