Suosittelen kyllä lyhennintä.
Ainut pieni ihmetys on, kun lyhentää taaksepäin, eli vieläkin keppi menee melkein koelautaan kiinni.
Toi laakeripäivitys voisi olla myös siihenkin pieni apu.
Kannattaako tollaista lyhennintä edes itse yrittää väsäillä vai suosiolla vaan kunnollinen, kuten tämä setti:
SHORT THROW SHIFTER KIT WITH BUSHINGS 98-99 5 SPEED S/V/C70. Entä laakerit vai koneistetut puslat?
Aluksi oli tarkoitus laittaa takaisin vanhat nesteet, mutta ne olikin sitten tämän näköiset

:

En ole ennen noin tummia nesteitä nähnyt, mutta ei tossa mitään öljyä tms ole seassa. Sen näkee jo tasaisesta väristä...

Anturistä näki jo päältäpäin, että on tiensä lopussa. Piti katkaista tuo johto, että sai kunnollisella hylsyllä auki. Oli meinaan lähtenyt toi messinki mukavasti pehmenemään.

Termari olikin sitten ihan OK kunnossa. Wahlerin Saksassa tehty, ilmeisesti alkuperäinen termari. Täytyy testailla aukeaako 90 asteessa ja sitten mahdollisesti laittaa kierrätyskeskukseen.

Tälläiset tarrat vielä eksyivät postilaatikkoon perjantaina. Kiinnitys paikka viellä epäselvä.
