Kun hiplailin tukivarsia, Bilteman malliset vaikuttivat olevan jotenkin siistimmän oloista valua mutta malli oli niin sama, että voisi melkein kuvitella niiden tehdyn samoilla muoteilla niin alumiinivalun kuin kumiosienkin suhteen. Vai muutama valupäivää koskeva merkintä näytti tyystin puttuvan. Nyt kun on ne tukivarret ylimääräiset, voisi joutessaan vaihdella niihin ne puslat kun olisi prässikin, jos niitä puslia saisi jostakin kohtuu hintaan. Jotenkin olen ymmärtänyt, että kaikilla myytävänä olevilla puslilla ei ole kovin pitkä elinajan odote. Tosin ei ne nyt oikeastaan minun mielestä rikkikään ole mutta väännellessä uudet kyllä napakammat olivat. Ei kukaan mitään sikaflexiä ole sattumoisin kokeillut ?
Suhteellisen nättihän noita sammakon jalkoja on vaihdella. Minun korjausoppaassa neuvottiin vain ottamaan pyörä pois, irrottamaan kiinnityspultit sekä se alapallonpää ja ottamaan tukivarsi pois. No joo, kyllä se sieltä pois juuri ja juuri tulikin mutta jotta sain uuden paikalleen, itse kyllä irrotin myös raidetankonpään ja koiran luun alapään niin sitten sain uuden menemään, kun se taaempi tuppaa olemaan aika jännityksessä asennettaessa. Eli ihan "päinvastaisella järjestyksellä" se ei onnistunut. Kun ensin pujotin taaemman puslan ja sitten alapallon, sai ne vaakasuorat pultit paikoilleen kun väänsi M12 puoleen kierteeseen pyöritetyllä pultilla hylsän ja jatkovarren kanssa kierteet pultin suuntaisiksi. Kyllähän sen alapalloin sai kiinni viimeiseksikin, kun oikein julmasti tukivartta taljalla alas väänsi, kai ne kumit senkin kestävät. Näin laitoin sen vänkärin puoleisen, missä pulttien liike oli "rajoittunut" moottorin vuoksi. Ei kai noita pultteja oikessa elämässä joka kerta uusita, ainakaan tukivarren mukana niitä ei tullut?