Terve taas! Meni vähänaikaa vastata (muka ollut niin hirveästi kiirettä)
Eli jos jotakuta kiinnostaa, niin ovien vaimennus meni hyvin, ja olen nyt myös aikeissa vaimentaa takaluukun tuossa keväämmällä, kun tulee lämpimämpää.
Vaimentamisen vaikutus ei omaan korvaani ollut kuultavissa ihan saman tien (lienenkö kuuro) mutta ajankanssa sitten tajusin, etten ikinä ollut ajatellutkaan kuinka tukevasti snare voikaan soida (y) oviin tuli muutenkin pientä jämäkkyyttä entiseen verrattuna. Ja diskanttiongelmani sen sijaan korjaantui sillä, että laitoin diskantit kiinni x) syystä tai toisesta olin jättänyt diskantit kokonaan liittämättä, joten vaikutti sekin hieman ääneen.
Sitten tähän loppuun uusi kysymys:
Mitä mieltä olette macromista? Olen kyttäillyt eräällä kirpputorilla yhtä 6.5" erillissarjaa macromilta, jonka paketti on avaamaton, mutta hintaa on 100€ googlettelemalla en juuri mitään löytänyt, mutta kyseinen paketti on jotakuinkin tämän näköinen:
http://www.lelong.com.my/original-macrom-m3s-61-6-5-2-component-speaker-italy-maxaudio-K641499-2007-01-Sale-I.htmMidbasson kalvo ainakin itsessään näyttää jo kohtuullisen vakuuttavalta.
Mutta nyt mietin, että miten kyseinen merkki noin yleisesti pärjää, ja miten pärjää alpinea vastaan? Itsellä tosiaan 6.5" alpinet edessä, 2013 vuoden mallia, niin kuinkakohan kilpailukykyinen macromi olisi?
Tarkoituksena olisi pistää mahdollisesti taka-kaiuttimet vaihtoon (vakio kajarit heitin jo pois, mutta siellä lymyilee nyt bossin 6.5" old-schoo meininki erkkarit (sitä vähän vanhempaa.. Öö-öö.. Taisi olla ava-kit65 eli ei ne kaikkein halvimmat, mutta bossit kuitenkin..)) ja mietin noita macromeita, jos ovat tuon satasen arvoisia oikeasti, ja mahdollisesti parempia kuin alpinet, niin kajarit menisi eteen, ja alpinet taa, tai toisinpäin.
Mallia en macromeista nyt muista yhtään x|