Mietinkin vain, että jos se heräte saa jostain ylimääräistä sähköpiikkiä kun pistää mankan pois päältä, ja rupeaa sekoilemaan, mutta en oikein siihenkään usko..
Ajattelin myös kokeillaa tuota ilman konkkaa, varmaan ensiviikolla, kun on vähän ylimääräistä aikaa.
Sitäkin muuten mietin, että siinä konkassa on jonkinlainen säätöruuvi/nappula, jota en sen tarkemmin ole katsonut, enkä ole siihen koskenutkaan (konkan olin varmaan vuosi sitten ostanut kirpputorilta)
Lisäys:
Tuotakin olen miettinyt, konkan kytkentää. Mutta kuinka pahasti sen voi väärin kytkeä niin, että se silti toimii?
Mutta kuitenkin, voisin huomenna pistää kuvaakin. Tuossa konkassa on sekä + että - navat molempiin suuntiin. Puolia ei kuitenkaan ole merkitty (in/out) mutta on se nyt sen melkein vuoden toiminut kuitenkin, niin olisiko edes mahdollista että konkka toimisi mikäli olisin sen kytkenyt väärinpäin

Edit:
Ja tosiaan, kun auto on käynnissä, niin subi ei pauku ollenkaan. Jos taas auto ei ole käynnissä (eikä konkka ole päällä/ei näytä volttimäärää) niin tällöin paukahtaa. Joten itse epäilisin tuota konkkaa