Taisi tuo oma viesti jäädä nyt välistä, eli tosiaan, mankan takaa tulevan sinivalkoraitaisen(?) heräte-johdon päästä lähtee sitten johdot vahvareille takakonttiin. Eli periaatteessa ei siitäkään pitäisi johtua..?
Toisaalta epäilen hieman tuota maajohtoa, joka on kyllä hyvin kiinnitetty pultin alle, mutta en hionut maalia sieltä pois, vaan lähinnä ruuvarilla vaan raaputtelin sieltä hieman maalia.. Siitä on nyt pari kuukautta, niin pitäisi varmaan katsahtaa mitä sieltä löytyy.
Miten tuo maalin poisto ylipäätään kannattaisi tehdä, niin ettei se sieltä lähtisi ruostumaan. Nyt on alla sellainen auto, jolla pitäisi muutamat vuodet selvitä, niin ei olisi varaa hirveästi ruostuttaakaan 
Eli itse tekisin ruusinpiirtein niin, että hiomapaperilla maalit pois, kaapeli paikalleen, ja pultti kiinni, ja ruosteenesto-pohjamaalia päälle (mitä maalia kannattaisi? Hintakaaren ruosteenesto ei ainakaan näyttänyt hirveän hyvin toimivan noissa korihommissa, kun kuukauden päästä rupesi taas ruoste kukkimaan)
Maali alta pois kunnolla koneellisesti, Maadoitus läpi pultilla tiukkaan kiini ja joku kilikali maallinen päälle.
Ei tuo pauke konkasta johdu, heräte-johdon viive aiheuttaa paukkuen eli mankka sammuu aikaisemmin kuin vahvistin = pam.
Pioneerin rca maa jos pakana niin se vinkuu koko ajan.
Rca:at saa kytkeä vain virrat pois kytkettynä!(pioneeri)
Onhan varmasti herätin mankan päässä oikein kytketty?
Jos on anteeni ohjauksessa niin voi juuri tehdä tuon paukkuen kun heräsin virta katkeaa ennen aikojaan.
Muutenkin jos jo kaksi päätettä niin mankan heräte-johto ohjaamaan relettä ja suora virta syöttö releet kautta vahvistimille.
SPL:ällät ennenkin temppuileet pelkän mankan herätteellä, kaverin 1200D ei lähtenyt käyntiin esim.
Konkka on vain virtavarasto joka tasaa jännitteen vaihtelut antamalla ja lataumalla nopeasti.