Vihdoin ku pääsi taas lomille nii piti käydä iskemäs moottori pukkiin ja purkaa koko moottori pois lukien kampiakselia.
Sylinteriputkiin on muodostunu n.1mm rappu jokaiseen ja silmä määräisesti näyttäisi olevan soikeat..
Neljä viidestä kiertokangesta näytti olevan pikkusen jo solmussa eli ei olisi menny varmaan kauaa menny että ois tullu rojut mäelle. Laakerit on kulunu yllättävän paljon...
Ajoituskin ollu pielessä ja sen huomasi siitä karstan määrästä mikä on mäntien päällä, pakokanavissa ja pakosarjassa.... Siinä selitys aika moneen kysymykseen mitä ollut...
Seuraavaksi alkaaki osien puhdistus/maalaus sekä kartoittaminen mihin tuon lohkon ja kannen veisi fiksattavaksi.
Hiomo Isokangas vaasassa vaikuttaa melko pätevältä paikalta mutta vinkkejä otetaan vastaan. Mieluiten E-P alueella.



