Sain farmarin TUV todistuksen mutta leimasetä taitaa olla maastureiden ystävä, ja näytti punaista valoa...
Konttorin vaihtaminen käyny myös mielessä mutta taitaa olla tiedot jo muillakin asemilla? 
Siis mitä !#%&#?? Ei kai se ny sitä voi tietää mimmoset jouset siä on, vaikka oliski farmarin lappu. Ja muutenki iha järjetöntä mun mielestä tollasesta mussuttaminen, vaarallisempi 940 mun mielestä on vakio jousilla, ku vähä jäykemmillä. Ja kun ei tuo sun yksilö ole edes mikään överi matala.
Joskus leimasin 940 turboa, johon oli vaihdettu isompi garrett ja pellisarja. Konttorilla X vaadittiin todistusta volvolta millanen on vakio ahdin, ja ei olisi auttanu sekään että olisin vaihtanu vakio ahtimen takaisin, vaan se lappu olis tarvittu jokatapauksessa.
Vaihdoin purku 940 vakio turbon ja pakosarjan, vaihdoin konttoria, ja siellä todettiin vaan että "niin sää oot ny vaihtanu tähän vakio ahtimen" Vastasin että "juu" ja leima tuli lappuun.