Täältä on jääny iha päivittämättä viime viikon iskari päivitys

Eli tommoset G&M kaasupamput eteen.

Kuvia taas huonosti ja vielä huonomalla laadulla

Tiukassahan ne oli, mutta otti koko paketin pöydälle ja lämmittämällä lähti sitte lopulta auki.


Selvästi kyllä jämäkämpi ku orggis iskarit, ei kyllä ollu vuotanut mutta aika löysät oli

Tänään sitten tuli huohotinta putsailtua, startin ympäristö ollut pidemän aikaa öljysenä.
Tyhjäkäynnillä tikun reiästä mitattuna 0,3bar painetta.
Imusarja tieltä pois ja pönttö ylös

Sen jälkee liotin sen liukkareilla sisältä puhtaaksi, ei kyllä aivan mahdottomassa kunnossa ollutkaan. Samalla toki letkut ja liekkilukko.
O-rengas säiliön pohjalla mureni aivan käsiin, joten sinne tuli uusi tiiviste.

Jospa nyt pysyisi kuivana.
Ja uudella tiivisteellä sarja takaisin, kun vanha pääsi hieman repeämään.


Sen jälkeen vielä öljyn vaihto, ja uusi filtteri.
Samat 0,3baria edelleen tikunreiästä, mitenhän paljo vinokoneessa kuuluis olla

Lisähommina sai vielä laturin hihnan vaihtaa, onneksi tuli viime viikolla hankittua Volvolainen valmiiksi.
Kestihän se mätänetin remmi 8tkm.. onni onnettomuudessa että ei kerennyt mihinkään väliin vielä päästä.
"Hyvin" se kyllä väärinpäinkin toimi, ei ainakaa mitään ylimääräistä ääntä pitänyt. Ei kyllä montaa kymmentä kilometriä ole voinut olla noin päin

