Työssä käyvälle tuo cruisen asennuskustannus saattaa olla hyväkin investointi ja voi tulla takaisin kerralla säästyneinä sakkoina. Nopeuden vartiointi on tekniikan kehittyessä saanut hiukan koomisia piirteitä ja kaasujalan pitää olla aika tarkaksi viritetty, jos meinaa rajoituksissa pysyä. Itse ajan melkein aina cruise päällä, jos vain suinkin mahdollista.
Sinällään häpeällistä, että tuollaisesta ominaisuudesta voidaan kiskoa tuollainen hinta. Ilmeisesti markkinoilla ei ole kilpailua, kun autonvalmistajilla on varaa myydä rampautettuja autoja ilman mitään säästöjä tuotantokustannuksissa. Se on selvää, että oikeasti kalliit varusteet ovat lisävarustelistalla mutta tämmöiset ohjelmajutut, jotka ovat olemassa jo sisäsyntyisesti ja joiden tuotantokustannus = 0 €. No kai ne napit voi jonkun euron enemmän maksaa kuin niiden peitekansi. Ardiciin taittaa liittyä samat bisnesniksit.