0
Sirkkuli ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tänään tuli tehtyä kaupat 2012 v60 d3sesta, tuossa jonkin sortin lisälämmitin, mutta myyjä sanoi ettei autoon saa koodattua kauko-ohjainta lämmittämään autoa koska auto valmistettu 2011 puolella. Mitkä on vaihtoehdot tuon lämmittimen ohjaukseen?
Jos alkuperäisissä tarvikkeissa haluaa pysyä niin ainoa vaihtoehto on erillinen kaukosäädin tuolle. Kantamaa on enemmän avaimissa. Hintaa on vain aika paljon.
Tähtäimessä olisi tämä auto. Hintaa on selvästi mielestäni liikaa, mutta tuosta voinee tinkiä:http://www.autotalli.com/vaihtoauto/34356614/Onko kokemuksia siitä, mikä vika tulee V70:ssä noilla kilsoilla ekana vastaan? Kestääkö tuon 2-litraisen turbo?Entä tehdasasennetun maakaasulaitteiston mahdolliset ongelmat? Niitä tuskin saa korjattua kaikilla pajoilla, jos jotakin tulee.
Juuri äsken käyty koeajolla. Auto oli kyllä lähes virheetön. Hyvä myös ajaa, mitä nyt 18-tuumaiset (240/40) luikertelivat minne sattuu urissa. Yhtä asiaa ihmettelin: pitäisi olla Summum-varustelu, mutta on heikoimmat stereot ja manuaalinen takaluukku. Ei iso asia, mutta asia kuitenkin.Ai niin, ja vaihteisto tossa taitaa olla perinteinen Geartronic? Keppi näytti kovasti Powershiftin hämmentimeltä.
Sellainen homma vielä tuli mieleen, että kuinka helposti noista Volvon omista 18" vanteista pääsee eroon? Mielellään vielä käyvällä hinnalla ja renkaineen.Ajattelin ensi töikseni vaihtaa ne 17" kiekkoihin, jos kaupat huomenna syntyvät.
Ajattelin ensi töikseni vaihtaa ne 17" kiekkoihin, jos kaupat huomenna syntyvät.
Sitäkin mietin, mutta tuleeko alustasta jo liian pehmeä? Olisi kyllä edukas koko.En ole ihan vakuuttunut autosta muuten. Tuohon hintaan pitäisi laskea vielä mukaan lohkolämppäri, automaattiöljyjen vaihto (jota ei ole vielä tehty) ja mahdollisesti Finntakuu vuodeksi. Summaan pitäisi lisätä melkein 1500 euroa.
Kokeilin, mutta kipuraha vaikuttaisi olevan jossain 26 500 egen kieppeillä. Eli tulisi koko roskalle hintaa käytännössä 28 tonttua. Minusta vähän liikaa noilla kilsoilla.