Tai sitten ottaa vinokoneen ja lh-jetin kaverina olleen filmimallisen massamittarin niin ei ainakaan tulisi väärävetoisten osia :|
Hyvä pointti!

Mikähän sen Bosch numero on?
nyt hereillä!
"Eräs" antoi vinkiksi että kannattaa lukea ne kotiläksyt ennen kuin lähtee keskustelemaan asiasta 

Kotiläksyt olisivat kertoneet, että tuolla numerolla löytyy B230FK/FT:n vakio-suuttimet.

Ja kyllä! Ne kestävät Wiinaa oikein hyvin!
entiijä, muta onko tuo mönjä vaan välillä viinassa käytettävää punaista väriainetta, tai sitten just linjastosta alkuun irtoavaa kuonaa.
Minusta RE85 on kyllä väritöntä, tai ainakin oli tankin pumppua vaihtaessa.
Linjastosta tuo kuona ei ole peräisin, sillä tämä on monen raportoima ilmiö E85-koneissa ympäri maailman.
Voisko hartsia olla kun sitä voi olla RE85:ssa enemmän kuin bensiinissä.
Tuotekortissa St1-väittää, että sitä on käytännössä saman verran kuin bensiinissä. Wiinassa 5mg/100ml ja bensiinissä 4mg/100ml, eli merkityksetön ero.
Mutta itse epäilen sen olevan sikuna-alkoholien syytä tms. eli moni hiiliatomisempia yhdisteitä kuin puhdas etanoli.
Niiden määrä vaihdellee jossain määrin raaka-aineesta yms. prosessin eri osista johtuen.
Mutta kun ei ole tuota kotipolttamisen jaloa taitoa hankittuna vuosikymmenten kokemuksilla höystettynä, en tiedä miten raaka-aineen erot vaikuttavat tuohon fermentaatioprosessiin.
Erikoista tässä on se, ettei tuota mönjää ole ollut aikaisemmin, sillä olen n. 10-20tkm välein tarkastanut suuttimet tutkiakseni onko tuota ektoplasmaa kertynyt suuttimiin? Aikaisemmin siitä ei ole ollut vilaustakaan, mutta nyt on!
Puhtaana Wiinamäen miehenä olen silti pysynyt koko ajan!