Tätä on kyllä erittäin mielenkiintoista seurata, vaikka 100% varmuudella itse tekisin vain sopivan aftermarket-ruiskun ja that's it! 
No, se olisi helppoa, eikä se olisi harrastamista, koska sen voisi tehdä tyyliin "viikonlopussa valmista"!

Mutta kaikki tuottamani tieto todennäköisesti auttaa muitakin LH:n kanssa eläviä/harrastavia, vaikkapa sinua, kun tulee ongelmia tai vikoja. :hello:
Tämä on sitä tutkivaa "journalismia" tms.
Lisäksi se on mielenkiintoista kaiken muun vastapainoksi, puhumattakaan siitä, kuinka opettavista se on!

Mitäs sinä kannelle olet tiivisteremontin aikana tehnyt? Mihin tähtäät tällä säätämisellä, kulutuksen pienentämiseen?
Pikkaisen hienosäädin kanavien sovituksia sarjaan, endoskoopilla asensin sarjat paikoilleen, oikein kohdistettuna.

Ja mihinkö tähtään? Hyötysuhteen optimointiin minimirakennusbudjetilla. Eli laihaseoksiin Wiinalla, säilyttäen myös toiminnallisuuden bensiinillä.
-> Flexifuel merikontti, joka menee pienellä kulutuksella ja antaa kohtuullisesti ähkyä myös sitä pyydettäessä.
Keskisormen näyttö ituhipeille!

Kaikkien kustannusten optimointia se ei kyllä ole. Kustannusoptimoiti tulee esiin vasta käytön aikana minimoituneena kulutuksena, jos sitä oikean puoleista poljinta ei paina lattiaan kovin usein, mikä voi olla se vaikein paikka!

Voiko wiinaa edes saada liian laihalle, jaksaako mokoma edes käydä niin laihalla. 
No, Wiinalla pääsee niin laihalle, ettet bensiinillä kuule kuin kilinää kotvasen ja sen jälkeen tulee hiljaisuus konehuoneessa ja pirullinen kiroilu ohjaamossa!

Puhumattakaan siitä, ettei kuski pysty ajamaan niin "kuivalla" suulla, kuin B230 kykenee!

Ajeleppas bensalla yli 1.2 lambda-arvoilla jatkuvasti matka-ajossa!
