Täytyypä väsäillä tuossa jonakin päivänä alipäästösuodattimet lambdan ja IMMun signaaleille.
Mutta tuossa eilen nollasin boxin, kun poistin flexitunen kokonaan pois.
Tänään sitten heitin pienen säätölenkin ja huomasin, että skaalaukset olivat hitusen pielessä, joten siinä syy, miksi kartan arvoalue on kaventunut. Tavoitteeni on käyttää korjauskartassa mahdollisimman suurta skaalaa 0-255 väliltä.
Samaten mietin tuota kuormatiedon skaalausta kun tällä hetkellä kaikissa suomessa laillisissa nopeuksissa ja pikkuisen ylitse pysytään sinisten pallukoiden alueella tasakaasulla ilman ongelmia.

Joten onhan se hitusen "humoristista", että ahdoilla ajamista varten kartasta on käytössä 11 riviä ja loput 5 riviä pelkkää alipainealuetta.
Näin pitkälle olen tullut vakiosta bensan korjauskartasta tällä hetkellä. Osa on polttoaineesta johtuvaa ja osa on IMMusta tulevaa. Kartta ei vieläkään ole valmis, vaan tiettyä hienosäätöä vailla.

Ja tulipa tässä mieleeni, kun sitä ei ole mainittu, niin tämä LH:n säätäminen tapahtuu reaali-aikaisesti Ostrich 2 emulaattorilla ja Tunerpro RT:llä. Eli LH:ta voi säätä ajon aikana reaaliaikaisesti (rempsikan hommia).
Samaten emulaatorilla näkee, mitä solua LH kulloinkin lukee siinä kartassa, jota halutaan tarkastella. Tämä edellyttää, että tunerpro:ssa on sopiva XDF-tiedosto, jossa on luettava kohta tehty luettavaksi.
Jos sopivaa XDF:ää ei ole, niin silloin sellainen pitää tehdä itse. Mutta LH:lle on melkoinen läjä noita XDF:ä, lukuunottamatta 954-binääriä (meikäläisen versio), jolloin se pitää itse rakentaa.
Tavallisella tunerprolla pystyy binääreitä kyllä katselemaan, muokkaamaan ja manipuloimaan polttotiedostoksi prommeria varten, mutta ainoastaan RT:llä voi emuloida reaaliaikaisessti.
Tämän setin ainoa huonopuoli on loggauksen puute.

Eli ei se LH:n säätäminen paljoa megasta eroa mutta hienouksia on kartoissa, vaikka muille jakaa! :hello: