Laatikko irti!

Vihdoinkin! Olihan melkoinen mein Kampf! :facerpalm:
Ajoittain remppa keskeytyi, kun ryömin auton alta kuivaamaan silmät, kun silmäkuopat olivat täynnä hikeä!
Öljylinjoista toinen oli niin jumissa, että rautasaha vasta auttoi. Samaten mittatikun putkikin oli niin tiukassa, että usko loppui siihen vääntämiseen! Siinä soi 24mm ja 30mm lenkkiavaimet, kun väänsin niitä vastakkain lopulta nurkat alkoivat muljaantumaan, joten sahalla sekin irti!
Siinä sitten kahdella tunkilla laatikkoa pitämään ja takapalkin pultit irti ja loota alas.
Tosin koneesta lootan irroitus vaati kovaa väkivaltaa tai oikeastaan ison vivun ja kun se ensimmäisen millin liikahti, niin ilman ongelmia se sitten irtosikin.
Kun sain sitten lootan irti, irroitin sitä etummaista putken nippaa sitten muutaman kilon hienosäätötyökalulla.
Aikani kun olin paukutellun lenkin kiintopäätä niin se alkoi aukeamaan. Vasartamalla sen sai sitten kokonaan irti ja nimen omaisesti lenkillä. Kiintopäällä turha edes yrittää!
Helpoin homma oli kardaanin irroitus!
Kaikkein rasittavinta tässä rempassa on saatanallinen kuumuus!