Alkaa se syttykin olemaan aika mallissaan. Mutta näinä kitkattominan päivinä sitten se saatanallinen säätäminen
tm kostaa!
Ei meinaa päästä liikkeelle talven ajetuilla nastagummeilla.
Katiska kun haluaa ryhtyä ahtamaan ihan kaasun hipaisusta, niin pirun vaikea sillä on lähteä ilman raapimisääntä.
Tästä lähdettiin:

Tälläiseen kötöstykseen sitten päädyttiin (wersio 88).


Hullua sinällään, että sytty-kartan tekaisee paljon nopeammin kuin polttoainepuolen, vaikka tuota polttoainepuoltakin osaan säätää melkoisella vauhdilla. Toki LH:n uumenissa noita muutoksia on sitten tehtailtu urakalla, sillä siellä on muuttunut tuhannen tavua aivan toisenlaiseksi kuin ne alunperin ovat olleet.
Pakollisia muutoksia on
519 392 tavua, siis pakollisia siinä mielessä, että auto käy Wiinalla, 012 IMMulla ja loput on puhtaasti omaa hieromista ja saatanallista säätämistä, mitä optimoinniksikin kutsutaan, mutta kun LH:ssa niitä karttoja on niin pirusti, että homma menee saatanalliseksi säätämiseksi
tm melkein pakostakin (lue halusta).
EZK:n puolella olen tyytymässä ihan pääkarttaan ja puolanlatausaikaan, josta tulee vain vähän yli sata tavua!

Edit:
Korjattu pakollisten tavujen määrä.
Eihän tässä mitään järkeä ole, mutta ompahan harrastettu!
