Kaveri kävi laittamassa kalvot laseihin:

Näyttää taas miljoonasti paremmalle pelkillä kalvoilla

Takapäähän tuli 20% kalvot ja eteen 35% kalvot, ettei mee ihan venäläis-jätesäkkitummaks

Tuli myös rassattua takapäähän uutta/kunnostettuaa osaa:

Eli urabrembot uusilla EBC:n YellowStuff -paloilla, kunnostetuilla orggissatuloilla, -käsijarruosilla, -jarrukilvillä ym. Sekä Spacer.se:n spacerit tuli nyt myös paikalleen. Niin kuin sanoin, satulat tuli mustiksi ja palat vaikka keltaseksi amisefektin välttämiseksi. No, keuli se mopo kuitenkin, ja tuo jarrukilven taustan muovinen ilmanohjain-mikälie tuli korinväriin...

Pyörät paikallaan on erittäin


Asettu niillä spacereilla takapään fitmentti oikein sopivaksi:

Kumin vannesuoja on ihan reunan tasalla, mutta vanne jää vähän sisään. Eli ajettavissa hyvinkin täydellä kuormalla ja huonolla tiellä raapimatta.
Seuraavaks etupään jarruja nippuun. Niputtamista hidastaa vaan muutaman pultin hidas toimitus(rosterinen, tuumanen, pitkä kuusiokolo) joita ei meinannu saada mistään...
Niin joo! Mulla oli nyt ekaa kertaa ikinä missään autossa talven säilyttelyjen ajan tällänen kosteudenpoistajahässäkkä autossa:

Kun siitä tuolla puhutaan että olis hyvä olla ku säilyttää, ja kosteutta kertyy. No kyllä sitä tosissaan kertyy!! Melkein puol litraa vettä kupissa, joka olis muuten ollu penkeissä, verhouksissa ynnä muissa...
